Rebrandujeme! DSTIAG nově pod značkou HOSH – více stylu, více možností ✨

Obchodní podmínky

I. Základní ustanovení

Provozovatel internetového obchodu

Pak Fashion s.r.o.
IČ: 25774701  |  DIČ: CZ25774701
Sídlo: Bubenská 1536/43, Holešovice, 170 00 Praha 7, Česká republika
Zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 69069

Kontaktní údaje

E-mail: info@hosh.cz
Reklamace/vrácení: reklamace@hosh.cz
Telefon: +420 724 959 760
Web: www.hosh.cz

Adresa skladu (vrácení zásilek)

Pak Fashion s.r.o. - Hosh.cz
Tiskařská 599/12
108 00 Praha 10
Česká republika

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).

2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (spotřebitele i podnikatele) při nákupu prostřednictvím internetového obchodu na www.hosh.cz (dále jen „internetový obchod“).

3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost.

4. Kupní smlouva i obchodní podmínky se uzavírají v českém jazyce.

II. Informace o zboží a cenách

1. V internetovém obchodě nabízíme zejména kosmetické produkty (pečující a dekorativní kosmetika, skincare, SPF apod.) a módní zboží (oděvy, obuv, doplňky). U každé položky uvádíme hlavní vlastnosti (u kosmetiky mj. INCI složení, PAO / dobu po otevření, šarži/LOT, datum minimální trvanlivosti, případně pokyny ke skladování) a cenu včetně DPH a souvisejících poplatků. Ceny platí po dobu zobrazení; nevylučuje to individuální dohodu.

2. Veškerá prezentace zboží je informativní a nejde o návrh na uzavření smlouvy; nejsme povinni smlouvu uzavřít.

3. V košíku a na stránce Doprava/Platba uvádíme aktuální náklady na balení a doručení (primárně pro ČR, není-li uvedeno jinak).

4. Slevy nelze kombinovat, nedohodneme-li se jinak. U akcí platí vždy konkrétní podmínky promo akce (např. platnost, minimální nákup, vyloučené kategorie, nutnost zadat kód).

III. Zdravotní a bezpečnostní upozornění (kosmetika)

1. Kosmetické přípravky nejsou léčivem a nejsou určené k diagnostice, léčbě či prevenci nemocí. Informace u produktů slouží k obecné orientaci a nenahrazují individuální doporučení odborníka.

2. Doporučujeme provést patch test (zkouška snášenlivosti) před prvním použitím. V případě podráždění přestaňte výrobek používat a kontaktujte nás či dermatologa.

3. Dbejte pokynů k použití, skladování a expiraci/PAO uvedených na obalu. Chraňte před dětmi. Vyhněte se kontaktu s očima a sliznicemi, není-li uvedeno jinak. Neužívat vnitřně.

4. Alergeny: Uvádíme složení (INCI). Odpovědnost za ověření individuálních alergií nese kupující. U přírodních extraktů a parfemací může docházet k přirozeným odchylkám vůně/barvy – nejde o vadu.

IV. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1. Náklady na prostředky komunikace na dálku hradí kupující sám; neliší se od základní sazby poskytovatele.

2. Objednávat lze a) přes zákaznický účet (po registraci), b) bez registrace vyplněním formuláře.

3. Před odesláním objednávky lze údaje zkontrolovat a upravit. Objednávku odešlete kliknutím na Objednat s povinností zaplatit. Údaje v objednávce považujeme za správné.

4. Po odeslání zašleme automatické potvrzení přijetí (nejde o uzavření smlouvy). Smlouva je uzavřena výslovným potvrzením z naší strany e-mailem nebo expedicí zboží (podle toho, co nastane dříve).

5. Nelze-li některý požadavek splnit, zašleme pozměněnou nabídku – jde o nový návrh smlouvy, kterou uzavřeme potvrzením kupujícího.

6. Všechny přijaté objednávky jsou závazné. Zrušit lze do okamžiku potvrzení/expedice.

7. Zjevná technická chyba ceny (např. řádově nesmyslná) nás nezavazuje – chybné údaje bezodkladně opravíme a nabídneme korekci.

V. Zákaznický účet

1. Registrací vzniká účet; přes něj lze objednávat. Objednat lze i bez registrace.

2. Kupující uvádí pravdivé a úplné údaje a změny aktualizuje.

3. Přístup je chráněn – přihlašovací údaje uchovejte v tajnosti. Neručíme za zneužití účtu třetí osobou.

4. Účet nelze sdílet s třetími osobami. Účet můžeme zrušit (neaktivita, porušení povinností).

5. Dostupnost účtu může být dočasně omezena údržbou či výpadky třetích stran.

VI. Platební podmínky a dodání

1. Způsoby úhrady:

  • bezhotovostní převod na účet: 2577470188/5500 (Raiffeisenbank),
  • online kartou,
  • platební brána (např. GoPay),
  • dobírka při převzetí (hotově/kartou dle dopravce),
  • hotově/kartou při osobním odběru (je-li dostupné).

2. Společně s cenou hradí kupující i náklady na balení/doručení dle zvoleného dopravce; tyto náklady jsou zobrazeny v košíku a v potvrzení.

3. U bezhotovostní platby je splatnost 7 dní od uzavření smlouvy; uhrazeno je připsáním částky na náš účet.

4. Doručení: na adresu, na výdejní místo (např. PPL Parcelshop, Balíkovna, GLS výdejní místa apod.), případně osobní odběr.

5. Převzetí: při poškozeném obalu lze zásilku nepřevzít a sepsat záznam s dopravcem; doporučujeme pořídit fotodokumentaci.

6. Daňový doklad zasíláme elektronicky na e-mail uvedený v objednávce (případně přikládáme k zásilce).

7. Vlastnické právo přechází úplným zaplacením a převzetím. Nebezpečí škody přechází převzetím zboží kupujícím.

VII. Odstoupení od smlouvy (spotřebitel)

1. Spotřebitel může odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží (resp. poslední položky/části dodávky/první pravidelné dodávky) bez udání důvodu.

2. Pro dodržení lhůty stačí odeslat oznámení o odstoupení do 14 dnů. Využít lze vzorové formuláře v PDF pro vrácení do 30 dnů a reklamaci nebo online formulář.

3. Po odstoupení zašlete zboží do 14 dnů na adresu pro vrácení; náklady nese kupující. Vratky neposílejte na dobírku.

4. Vrátíme všechny přijaté platby (včetně nákladů na doručení do výše nejlevnější nabízené metody) bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení; vrácení můžeme pozdržet do doručení zboží nebo prokázání jeho odeslání.

5. Zboží vraťte nepoškozené, neopotřebené a čisté, ideálně v původním obalu. Máme právo započíst snížení hodnoty zboží způsobené nakládáním nad rámec vyzkoušení.

Výjimky z odstoupení (§ 1837 občanského zákoníku)

  • kosmetika/skincare v uzavřeném obalu, kterou kupující po doručení otevřel/porušil hygienický obal – z hygienických důvodů nelze vrátit,
  • zboží upravené podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
  • zboží podléhající rychlé zkáze nebo po dodání neoddělitelně smísené s jiným zbožím,
  • zvukové/obrazové nahrávky nebo software s porušeným originálním obalem,
  • periodický tisk; digitální obsah nedodaný na hmotném nosiči, byl-li dodán se souhlasem před uplynutím lhůty,
  • spodní prádlo a plavky po nošení, znemožňujícím opětovný prodej.

U dárků k nákupu („GWP“) a zvýhodněných setů platí pravidlo celku – při vrácení části se dopočítává cena a sleva; je-li podmínka akce nesplněna, sleva se zohlední při vypořádání.

Odstoupení bez důvodu se nevztahuje na podnikatele (B2B).

VIII. Reklamace – práva z vadného plnění

1. Odpovídáme, že zboží při převzetí nemá vady a splňuje ujednané/obvyklé vlastnosti.

2. U spotřebního zboží lze uplatnit práva z vadného plnění do 24 měsíců od převzetí (s výjimkami dle zákona). U kosmetiky posuzujeme zejména expiraci/minimální trvanlivost a PAO; změny po otevření nesprávným skladováním/používáním nejsou vadou.

3. Nároky kupujícího: oprava, výměna, přiměřená sleva, nebo odstoupení (u podstatné vady). Způsob vyřízení volíme s ohledem na povahu vady a hospodárnost.

4. Postup: reklamaci uplatněte na uvedených kontaktech; přiložte číslo objednávky, fotodokumentaci (obal, LOT/šarže, vada), u kosmetiky popis použití a datum otevření. Po odeslání prosíme zaslat podací číslo na reklamace@hosh.cz.

5. Rozhodneme bezodkladně, ve složitých případech do 3 pracovních dnů; vyřídíme nejpozději do 30 dnů, pokud se nedohodneme jinak. O výsledku informujeme e-mailem.

6. Právo z vadného plnění nevzniká, věděl-li kupující o vadě před převzetím, vadu způsobil sám, nebo jde o obvyklé opotřebení/změny po otevření a používání v rozporu s návodem.

7. U oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů.

IX. Doručování

1. Písemnosti si můžeme doručovat elektronicky. Kupující doručuje na e-mail uvedený v těchto podmínkách; my doručujeme na e-mail kupujícího z objednávky/účtu.

X. Ochrana osobních údajů a cookies

1. Zpracování osobních údajů se řídí Zásadami zpracování osobních údajů (GDPR). Informace o cookies viz Zásady cookies.

XI. Mimosoudní řešení sporů

1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, https://adr.coi.cz/cs. Platforma EU ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

2. Prodávající je oprávněn k prodeji na základě živnostenského oprávnění; dozor vykonává příslušný živnostenský úřad a Česká obchodní inspekce.

XII. Závěrečná ustanovení

1. Právní vztahy se řídí právem České republiky; práva spotřebitele dle kogentních předpisů nejsou dotčena.

2. Nejsme vázáni žádnými kodexy chování dle § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

3. Autorská práva k obsahu webu (layout, fotografie, videa, grafika, ochranné známky, loga) náleží prodávajícímu; užití bez souhlasu je zakázáno.

4. Nenese-li zákon povinnost jinak, neodpovídáme za zásahy třetích osob do e-shopu či užití v rozporu s určením; kupující nesmí používat postupy negativně ovlivňující provoz či bezpečnost.

5. Kupující bere na sebe nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek se archivuje elektronicky a není veřejně přístupná.

7. Tyto obchodní podmínky můžeme měnit; změna se nedotýká již uzavřených smluv. Aktuální znění je vždy na www.hosh.cz.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 23. 10. 2025.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz